New York 19 november 2015 – Tiffany & Co. heeft vandaag bekend gemaakt dat zij op 21 november 2015 haar eerste boetiek op zee gaat openen aan boord van Oasis of the Seas. Net zoals de flag-ship winkel op Fifth Avenue grenzend aan Central Park in New York zal deze boetiek geopend worden in Central Park.
“We zijn verheugd dat Royal Caribbean gasten de mogelijkheid krijgen om de legendarische Tiffany collecties te ontdekken. Voor meer dan 178 jaar hebben wij de meest romantische liefdesverhalen kunnen creëren, Oasis of the Seas biedt een unieke en memorabele setting om hiermee verder te gaan. De boetiek zal circa 82 m2 groot worden en voorzien zijn van de mooiste materialen zoals marmer, walnoten panelen en fluwelen gordijnen, de Tiffany geschiedenis is een constante factor van inspiratie en uiteraard zal de sterke connectie met de glamour van New York City terug te vinden zijn in deze boetiek” aldus Luciano Rodembusch, Vice President van Tiffany & Co. Latijns-Amerika.
"Niets is te vergelijken met de Oasis Class cruise ervaring", vervolgt Mark Tamis, Senior Vice President, Hotel Operations van Royal Caribbean. “Tiffany & Co. is een wereldwijd onderscheidend merk en door een boetiek aan boord te mogen hebben bieden wij onze gasten een aan boord ervaring van hoog niveau, van het verrassen van je geliefde tot het ten huwelijk vragen met een gepaste verlovingsring, er zijn geen betere manieren om het een cruise te laten worden die je nooit zult vergeten.”
Royal Caribbean is een award-winnende cruise rederij met een 46 jaar tellende geschiedenis van innovatie en het introduceren van nieuwe faciliteiten die niet eerder aan boord van cruiseschepen aanwezig zijn. De rederij heeft een uitgebreid aanbod van aktiviteiten die alleen aan boord van Royal Caribbean schepen te vinden zijn waaronder Broadway-style entertainment. Het aktiviteiten aanbod spreekt zowel families als avontuurlijke reizigers erg aan. Aan boord worden gasten voorzien van Gold Anchor service door alle bemanningsleden. Royal Caribbean is uitgeroepen tot “Best Cruise line Overall” voor 12 opeenvolgende jaren door Travel Weekly Readers Choice Awards. De Rederij vaart met 23 van de meest innovatieve cruiseschepen ter wereld naar de meest populaire bestemmingen in Bermuda, Caribbean, Europa, Canada & New-England, Alaska, Zuid-Amerika, Azië en Australië & Nieuw-Zeeland.