MIAMI, 3 september 2019 - De Bahama's zijn altijd meer dan een bestemming geweest voor Royal Caribbean en haar gasten. Al meer dan een halve eeuw hebben we veel vrienden en veel herinneringen gemaakt. De Bahama's zijn ook de thuisbasis van meer dan 500 van onze collega's die werken bij Perfect Day bij CocoCay en de Grand Bahama Shipyard. Dus in de nasleep van orkaan Dorian stropen we onze mouwen op om onze vrienden te helpen en nodigen we onze gasten uit om te helpen. Royal Caribbean zet $ 1 miljoen in voor Dorian rampenbestrijding, en ITG - onze partner in de Holistica joint venture die het Grand Lucayan resort in Freeport ontwikkelt - schenkt ook nog eens $ 100.000.
Om ervoor te zorgen dat onze donaties terecht komen waar ze het beste kunnen doen, werken we samen met de Bahamaanse overheid en onze non-profit partner, de Pan American Development Foundation (PADF), en een netwerk van Bahamaanse liefdadigheidsinstellingen en andere lokale organisaties, waaronder de Voedingsnetwerk Bahama's.We laden allerlei goederen op onze schepen - generatoren, water, schoonmaakproducten, schone lakens, handdoeken en meer - voor directe levering aan de Bahama's. De getrainde werknemersvrijwilligers die we het GO-team noemen, zijn op weg om te helpen met hulpverlening.
En we zorgen speciaal voor collega's en hun families die door de storm zijn getroffen. Ook matchen we elke dollar aan gast- en werknemersdonaties aan PADF, zodat ook zij onze vrienden kunnen helpen. We kunnen niet elke slechte herinnering aan Dorian laten verdwijnen. Maar we kunnen beginnen dingen beter te maken - vandaag.
Als u wilt bijdragen, klik dan op deze LINK en ga aan de slag.